Labbisriemua pakkasessa

Labbisriemua pakkasessa

sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

ALO1

Wuhuu! Tänään Inkoon tokokokeessa saatiin Tähtösen ❤️ kanssa ALO1. Pisteitä tuli 164. Olin todella tyytyväinen, koska nollattiin liikkeestä seisominen. Seuraamiset meni erinomaisesti viime vuoteen nähden ja kaikki muut onnistui nappiin. Estehyppykin pamahti täydellisesti. :)

Ylituomarina Harri Laisi.

Luoksepäästävyys 10
Paikkamakuu 10
Seuraaminen hihnassa 8
Seuraaminen hihnatta 8,5
Liikkeestä maahan meno 9
Luoksetulo 9,5
Liikkeestä seisominen 0
Estehyppy 10
Yleisvaikutelma 8,5

Liikkeestä maahan menossa varmistelin vähän liikaa ja siks sain vaan 9. Katsoin siis käden alta ja lippis paljastaa kaiken. Noh, liikkeestä seisomisessa en sitten varmistellut lainkaan. Koira oli pysähtynyt käskystä, mutta lähti sitten hiipimään mun perääni... Siinähän se törötti parin metrin päässä kun käännyin. Asettui kyllä hienosti sitten istumaan kun palasin viereen ja käskin "sivu". Luoksetulo meni oikein reippaasti, lopun perusasento oli vähän vino.

Kaikkein parasta antia oli tällä kertaa ne perkeleen seuraamiset. :) Eipä ollut koira enää lenkillä. ;) Edelleen hihnassa se hivenen jättäytyy lopussa mun takapuolelle, mutta kertaakaan ei hihna kiristynyt eikä se muutoinkaan mitenkään kuupoillut eikä nuuskinu maata. Hihnatta se oli kans siinä ihan lopussa vähän mun jalan takana, mutta hienosti tsemppas ja ihanasti palkkaantui kun annoin sen vähän hyppiä mua vasten. Olen kyllä todella tyytyväinen tämän päiväiseen suoritukseen. Ihana Tähti ❤️

Estehyppy meni ihan nappiin, samoin paikkamakuu ja luoksepäästävyys. Vitsi mikä päivä. Ja ykkönen tuloksena vaikka tuli yksi nolla!!!









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti